reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Barbora Gemerová

Barbora Gemerová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prax vo finančnom sektore som získala prácou v banke a poisťovni ako back office. Mala som možnosť naučiť sa ako fungujú procesy zvnútra. Práca finančného poradcu mi však ponúka možnosť spoznať tieto procesy aj zvonka a aplikovať získané vedomosti pri servise klientom. Ľudia u mňa oceňujú najmä schopnosť načúvať, vnímať ich pocity a brať do úvahy ich potreby a priania. Zveriť starostlivosť o svoje financie niekomu inému si vyžaduje hlavne dôveru zo strany klienta a garanciu, odbornosť a istotu zo strany finančného poradcu. „Málo dôvery treba venovať tým, ktorí veľa hovoria.“ Marcus Porcius Cato censorius Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

SELF PROMOTION prináša úspech vášmu biznisu

Barbora Gemerová

SELF PROMOTION prináša úspech vášmu biznisu

Self promotion alebo aj propagácia seba samého zažíva posledné roky obrovský BOOM. Vďaka sociálnym sieťam sa z absolútne neznámych osôb môžu stať OSOBNOSTI diktujúce nový smer. Výnimkou nie je ani MLM (Multi-Level Marketing).

  • 3. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
PERFEKCIONIZMUS vo FINANČNÍCTVE. ZBRAŇ alebo BRZDA?

Barbora Gemerová

PERFEKCIONIZMUS vo FINANČNÍCTVE. ZBRAŇ alebo BRZDA?

K napísaniu tohto blogu ma inšpiroval trefný odsek v knihe od R. Kyosakiho – CASHFLOW kvadrant. Možno aj preto, že je to téma, ktorá sa ma bytostne dotýka. A verím tomu, že viacerí z vás sa so mnou stotožnia.

  • 19. sep 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 157x
  • 0
Prečo som sa rozhodla ísť cestou finančného poradcu

Barbora Gemerová

Prečo som sa rozhodla ísť cestou finančného poradcu

Finančné poradenstvo – téma, o ktorú sa bežný človek veľmi nezaujíma, resp. nechce zaujímať. Práca finančného poradcu podľa väčšiny ľudí nie je ozajstná práca, ale spôsob ako si zarobiť „veľa peňazí za málo muziky“.

  • 21. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 9
reklama
SkryťZatvoriť reklamu